ETÄAVUSTUS

ETÄAVUSTUS

Etäavustusta annamme yleensä, kun puhelintuessa keinot loppuvat kesken. Etäavustuksen aikana voimme tutkia vikatilannetta tai konfiguroida ohjelmistonne käyttökuntoon asti.

Etäavustuksen aikana näette kaikki avustajan tekemät asiat tietokoneenne ruudulla. Etäyhteys avataan aina asiakkaan koneelta, eikä sitä pystytä avaamaan ilman asiakkaan lupaa. Pystytte myös katkaisemaan avustuksen millä hetkellä tahansa haluatte.

Etäavustuksesta veloitamme sopimuksessanne olevan tuntityöhinnan.

VAIHE 1 – Ota yhteys asiakaspalveluun puhelimitse 0400 519 908

VAIHE 2 – Lataa etäavustusohjelma (AnyDesk): Windowsille tästä tai Macille tästä.

VAIHE 3 – Suorita lataamasi ohjelma ja kerro etäavustajalle Anydesk-osoite, joka näkyy AnyDesk-ohjelman ikkunassa. Tämän jälkeen jatka avustajan ohjeiden mukaisesti.